| Tartalom |
| |
| Szávai Ilona | Másmilyen iskolák? |
| Csonka Csabáné | Alternatív iskolák |
| Szvetelszky Zsuzsanna | A kutdiák |
| Fóti Péter | Roxfort vagy Summerhill |
| id. Szávai Géza | Osztatlan iskolák anno |
| Oláh Anna | Szegregáció kontra integráció |
| Balassa Bálint | A kéz, a szív és a fej iskolája |
| Tallós Péter | A-miért-is? |
| Lendvay Miklós | Az ember általi teremtés idõszaka |
| Krivácsy Zoltán | "Minden lélekben lakik egy szivárvány" |
| Mózes Eszter | "Waldorf-szülõk iskolája" |
| Lukáts Katalin | A Waldorf-gyerekekrõl |
| Illés-Molnár Márta | Kulturális sokszínüség vagy összeolvadás? |
| Kocsis Marianna | Idegen nyelvi környezetben |
| Büki Péter | Az iskola legyen "fekete doboz" |
| Ferdinandy György | Jegyzetek az önismeretrõl |
| Csonka Katalin | Átéltem az 1956-os forradalmat |
| Onagy Zoltán | Sötétkapu (részletek a regénybõl) |